صفحه اصلی > اقتصادی و اجتماعی : پرستاران اعتصاب کردند!

پرستاران اعتصاب کردند!

انجمن پرستاران کالیفرنیا/ متحد پرستاران ملی (CNA/NNU) اعلام کرد که پرستاران ثبت نام شده در بیمارستان Cedars-Sinai Marina del Rey در مارینا دل ری، کالیفرنیا، اعتصابی سه روزه را از 24 دسامبر 2023 برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری سریر ایران به نقل ار انجمن پرستاران کالیفرنیا ،در حال حاضر در مذاکرات قرارداد، پرستاران اعتصابی به تلاش‌های مدیریت Cedars-Sinai برای سلب حق چانه‌زنی پرستاران اعتراض نمودند.

سوفیا سابیدو، RN و عضو تیم اعتصابی گفت: «علی‌رغم منابع محدود و بحران کارکنان در طول کووید-19، پرستاران فداکاری‌های زیادی کردند. او در مدیریت بخش اورژانس کار می کند.

«بعد از همه چیزهایی که ما از دست داده ایم، آنها می خواهند حقوق اولیه ما را بگیرند. Cedars-Sinai به جای احترام به مشارکت و حقوق اتحادیه ما، اکنون می‌خواهد بر دستمزد، مزایا و شرایط کاری ما دسترسی کامل داشته باشد.

در مذاکرات، بیمارستان قراردادی  برای اخاذی از حقوق چانه زنی آینده پرستاران منعقد کرده است.

کودی کوک، عضو تیم اعتصابی، گفت: «تقاضای مضحک مدیریتی مانند این، پرستاران را سریعتر از آنچه می توانند جایگزین کنند، از بیمارستان ما دور می کند – حتی زمانی که تعداد زیادی پرستار برای تامین  موقعیت های مختلف وجود دارد.

امیدواریم مدیریت به نگرانی‌های ما رسیدگی کند تا بتوان کارکنان بیمارستان را در حال حاضر و در آینده با خیال راحت تامین کرد.»

این پرستاران تابلوهایی در دست دارند که بر روی آن نوشته شده:

“پرستاران اکنون خواستار یک قرارداد عادلانه هستند”

این پرستاران از فوریه 2023 در حال مذاکره برای قرارداد هستند. آنها اخطار 10 روزه لازم را در مورد اعتصاب به بیمارستان ارائه کردند.

یکی از پرستاران می گوید:«پرستاران ساعات های طاقت‌فرسایی را کار می‌کنند و برای مراقبت با کیفیت استراحت آنها ضروری است. ما هیچ پیشنهادی از سوی Cedar-Sinai که زمان را برای ما و خانواده‌هایمان تهدید می‌کند، نمی‌پذیریم.»

علیرغم گزارش‌های گسترده رسانه‌ها و ادعاهای صنعت بیمارستان، هیچ کمبود ملی در پرستاران وجود ندارد. در واقع، بر اساس آخرین داده‌های اداره آمار کار و شورای ملی پرستاری، بیش از یک میلیون پرستار با مجوز فعال وجود دارد که به دلیل ناامن بودن و ناامن بودن صنعت بیمارستان، ترجیح می‌دهند در بالین بیمارکار نکنند.

https://eitaa.com/nursech

پایگاه خبری سریر ایران

سریر ایران

پست های مرتبط

چرا می گوییم از شیر آب خوردیم

چرا می گوییم از شیر آب خوردیم جمعیت تهران تا زمان «آقا…

۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک(قسمت دهم)

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک(قسمت دهم) تالیف : عباس…

۶ فروردین ۱۴۰۳

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک(قسمت نهم)

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک تالیف: عباس بحرینی بروجنی…

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید