صفحه اصلی > سیاسی : نماینده مجلس، یعنی نظارت صحیح بدون باند بازی

نماینده مجلس، یعنی نظارت صحیح بدون باند بازی

به گزارش پایگاه خبری سریر ایران: دکتر سعید زمانیان ، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، در چهارمین روز از اسفند ماه 1402 ، در محل ستاد انتخابات خود گفت: قدر همدیگر را بدانیم وبا همدیگر به تقابل برنخیزیم، این اقدام در راستای منافع ملی وامنیتی است وباید برای همیشه در استان زیبای چهارمحال وبختیاری زبانزد همه مردم باشد.

ما در کنار هم سال های سال زندگی کردیم ودر شادی وغم هم شریک بودیم .ما نباید اجازه دهیم ، جریان های سوء وافکار نادرست که مردم بخوبی به آن واقف هستند ، در رفاقت ، دوستی وصمیمیت ما رخنه کند.وحدت ما باعث سرافرازی در کشور واستان است.طایفه گرایی و قومیت گرایی صِرف ، آسیب زننده وزیان رسان به ماست.

وی گفت: برخی از بداخلاقی ها که توسط برخی نامزدها، شروع شده است ناشی از ضعیف النفس بودن آنهاست.کسانی که ضعیف ونا توان هستند وقدرت رویارویی با واقعیت را ندارند، شروع به تخریب دیگران می کنند.

مردم از عدم نظارت صحیح، بر دستگاه های اجرایی ناراحت هستند

زمانیان در ادامه بیان داشت :نماینده مجلس، یعنی نظارت صحیح بدون باند بازی. نماینده مردم اگر دید مدیری، توان اداره امور را ندارد و نالایق هست، باید ضمن عدم حمایت، از وی، عذر او را بخواهد، نه اینکه از او حمایت کند!!(تشویق ممتد حضار)

در حاشیه این برنامه جمع زیادی از مردان وزنان بختیاری های مقیم شهرکرد، با لباس محلی در محل ستاد حضور یافته ، وحمایت قاطع خود را از این کاندیدا اعلام داشتند.

در ادامه دکتر اسلام محمودیان ، از نامزدهای انتخابات ، در حمایت از دکتر سعید زمانیان ، به نفع ایشان از رقابت کناره گیری کرد.

پایگاه خبری سریر ایران

https://eitaa.com/nursech

سریر ایران

«پست قبلی

پست بعدی»

پست های مرتبط

وعده صادق!

خودت شوراندی آخر خشم فرزندان رستم را همان شب که شکستی حرمت…

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبران اردن انتقادهای شدیدی از جنگ در غزه مطرح کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، «پاتریک وینتور»، دبیر دیپلماتیک روزنامه گاردین انگلیس…

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پزشکیان: «مردم مشکلات را فریاد می‌زنند و ما از دستاوردها می‌گوییم!»

پزشکیان: «مردم مشکلات را فریاد می‌زنند و ما از دستاوردها می‌گوییم!» نماینده…

۶ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید