صفحه اصلی > اقتصادی و اجتماعی و تلنگر و مسافرت : انتقاد شدید مدیر انجمن سینمای دفاع مقدس به ضرغامی: وزیر گردشگری آن جوان خوشتیپ و خوش ذوقی است که ایران را می گردد نه آن وزیری که در توالت اجنبی سلفی می‌گیرد.

انتقاد شدید مدیر انجمن سینمای دفاع مقدس به ضرغامی: وزیر گردشگری آن جوان خوشتیپ و خوش ذوقی است که ایران را می گردد نه آن وزیری که در توالت اجنبی سلفی می‌گیرد.

انتقاد شدید مدیر انجمن سینمای دفاع مقدس به ضرغامی: وزیر گردشگری آن جوان خوشتیپ و خوش ذوقی است که ایران را می گردد نه آن وزیری که در توالت اجنبی سلفی می‌گیرد.

به گزارش پاایگاه خبری سریر ایران ،عصر ایران در تیرماه سال جاری نوشت: سید عزت الله ضرغامی گفت که من در صفحات شخصی خودم هم از سرویس‌های بهداشتی مناسبی که وجود دارد، بازدید کردم و هم از جاهایی که وضعیت‌شان افتضاح بوده ، تصویر گذاشته‌ام…من فکر می‌کنم قبل از این‌که برای مردم اجمالاً کنسرت، حجاب و محدودیت‌های اینجوری مطرح شود، فعلا سرویس بهداشتی اولویت اول مردم است.

-معضل دستشویی بین راهی در ایران ، از آن مصائبی است که حل آن نه به تکنولوژی خاصی نیاز دارد (ایرانی ها از قدیم بلد بودند چگونه دستشویی بسازند)، نه تحریم ها مانع آن است، نه توطئه های داخلی و خارجی متوجهش است و نه بودجه عجیب و غریبی می خواهد.

اما از آنجا که مسوولان کشورمان، عزم شان را جزم کرده اند که حتی یک مشکل را هم به طور کامل حل نکنند، هنوز که هنوز است، یک ملت ۸۵ میلیونی با اندک مهمانان خارجی که به ایران می آیند، لنگ این هستند که اگر گلاب به رویتان، در وسط جاده نیاز به دستشویی پیدا کردند، چه خاکی به سرشان کنند!

تازه خیلی از دستشویی ها هم که چنان وضع افتتضاحی دارند که ” عدم شان به ز وجود ” و رسماً مایه آبرو ریزی اند و تهوع اند!

 

!پایگاه خبری سریر ایران

https://eitaa.com/nursech

سریر ایران

پست های مرتبط

وعده صادق!

خودت شوراندی آخر خشم فرزندان رستم را همان شب که شکستی حرمت…

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

چرا می گوییم از شیر آب خوردیم

چرا می گوییم از شیر آب خوردیم جمعیت تهران تا زمان «آقا…

۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک(قسمت دهم)

در جستجوی هلن ، از بروجن تا نیویورک(قسمت دهم) تالیف : عباس…

۶ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید